Contul meu
Cosul meu
Te rugam sa astepti...
Cea mai variata gama de produse*

Renuntarea la cumparare

Renuntarea la cumparare

 1.   Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

2.   Exceptiile

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

b. Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate;

c. Produse marca Apple (iPhone / iPad / iPod etc) al caror software a fost activat;

d. Cartuse desigilate;

e. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

f. Servere sau accesorii pentru acestea;

g. Produse aduse pe comenzi speciale;

h. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.

I. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

j. In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returului pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate. In cazul in care s-au desigilat jocurile, din valoarea pachetului se va scadea valoarea jocurilor.

Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3

 

3.   Exercitarea dreptului de retragere

  • Consumatorul informeaza Media Galaxy cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil pe site http://www.mediagalay.ro/rma, in cont "Cereri returnare" sau poate returna produsul personal in oricare magazin Media Galaxy.
  • In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
  • Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi :
  1. Clientul preda produsul in magazin in baza unui proces verbal de predare primire
  2. Decizia de acceptare/respingere RMA va fi luata de catre Departamentul Retur Online, dupa receptia produsului la Depozitul Central
  3. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

 

4.   Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

  • Costuri suportate de catre cumparator:
    • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )
    • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 );
  • Costuri suportate de catre vanzator:
    • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
    • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
    • Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.

Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)

 

5.   Rambursarea sumelor

  • Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)
  • Conform art. 24 punctele 2 si 3 , ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, Media Galaxy va prelungi termenul in mod corespunzator.

 

6.   Serviciul suplimentar de retur produse

  • Suntem alaturi de clientii nostri si punem la dispozitie acestora in plus  serviciul “Retur in 31 zile”, chiar si pentru comenzile plasate online. (vezi Regulamentul serviciului)