Kit adaptor PowerLine TENDA PH3 AV1000, Gigabit, alb

Cod produs: ACPPH3
Kit adaptor PowerLine TENDA PH3 AV1000, Gigabit, alb
Kit adaptor PowerLine TENDA PH3 AV1000, Gigabit, alb
Kit adaptor PowerLine TENDA PH3 AV1000, Gigabit, alb
 
PRP:
299,90 lei
169,90 lei
Include taxa verde: 0,75 lei.
in stoc
Garantie comerciala: 36 luni

Beneficii

  • 3 ani garantie
  • Descriere

    Viteze Full Gigabit pentru Streaming UHD

    Cu tehnologie avansata HomePlug AV2, PH3 ofera viteze stabile de transfer de date de pana la 1000Mbps pe powerline, integrarea porturilor Gigabit Ethernet pentru dispozitive cu cablu ofera o retea completa Gigabit, precum si suport perfect 4K HD si o experienta rapida de navigare pe Internet.

    Wall accessibil, semnal Internet stabil

    Tehnologia Powerline permite firelor existente sa devina vectori de transmisie a fluxurilor de date, puteti accesa internetul acolo unde exista socket-ul pentru a obtine o extindere facila a retelei de la domiciliu sau de la birou.

    Design sigur si robust

    Testarea riguroasa si materialele de cea mai buna calitate confera PH3 putere stabila de transmisie, cu baze fiabile si durabile si o distanta efectiva de transmisie de pana la 300 metri

    • Chip-uri Broadcom Gigabit Powerline • Carcasa ignifuga clasa V0 • Design inovator

    Plug and play, retea usor de administrat

    Pairing automat, introduceti adaptorul in priza pentru a seta reteaua automat, nu e nevoie de setari suplimentare, veti economisi timp.

    Economie energetica si protectie pentru mediul inconjurator

    Cu un design al circuitelor de tip low-power, PH3 are un consum maxim de pana la 3.2W

    are incorporate si cele mai noi functii de detectie, iar cand un dispozitiv conectat este oprit sau intra in modul standby, adaptorul va trece de la modul normal la cel de economisire a energiei cu un consum de 0.36W, 88% mai putina energie consumata de acesta.

  • Specificatii

  • Recenzii
    4.67
    3 recenzii

  • IntrebariNu exista intrebari

 

Cea mai variata gama de produse conform studiu retail realizat de Nielsen in septembrie 2020