Microsistem PHILIPS TAM3505/12, 18W, Bluetooth, Radio, negru

Cod produs: MICTAM3505
Microsistem PHILIPS TAM3505/12, 18W, Bluetooth, Radio, negru
Microsistem PHILIPS TAM3505/12, 18W, Bluetooth, Radio, negru
Microsistem PHILIPS TAM3505/12, 18W, Bluetooth, Radio, negru
 
463,92
-10%
417,53 lei
Include taxa verde: 3,00 lei.
in anumite magazine
Garantie comerciala: 24 luni
  • Descriere

    Toata muzica ta

    Acest microsistem elegant iti permite sa transmiti liste de melodii, sa redai CD-uri si sa asculti radio DAB+ si FM. Tunerul radio digital cu 20 de presetari ofera receptie extrem de clara, iar CD playerul poate citi CD-uri MP3 si CD-uri inregistrate.

    Difuzoare bass-reflex. Tonuri joase mai ample

    Difuzoarele in stil raft ofera un sunet clar si un bas de calitate de la wooferele de 3” si porturile bass-reflex. Puterea maxima de 18 W ofera un sunet bun in spatii mai mici. Perfect pentru biroul de acasa sau pentru dormitor.

    Design clasic

    Unitatea centrala in doua tonuri si carcasele difuzoarelor amintesc de designul componentelor Hi-Fi separate. Butonul texturat pentru controlul volumului ofera o senzatie analogica plina de satisfactie cand este actionat. In partea frontala a unitatii exista butoane pentru redare si selectarea sursei.

    Digital Sound Control. Alege un stil de sunet presetat

    Muzica hip-hop sau corala, opera sau rock simfonicO Indiferent de muzica pe care o preferi, functia Digital Sound Control a acestui microsistem iti permite sa te bucuri de ea mai mult. Alege dintre stilurile de sunet presetate, concepute sa scoata la lumina tot ce este mai bun din muzica.

    Potrivit pentru casa ta

    Acest microsistem alimentat la priza arata excelent in orice incapere. Raza de acoperire wireless Bluetooth este de 10 m si poti incarca un dispozitiv inteligent prin portul USB. Telecomanda usor de utilizat iti aduce functiile cheie la varful degetelor.

  • Specificatii

  • Recenzii
    Nu exista recenzii

  • IntrebariNu exista intrebari

 

Cea mai variata gama de produse conform studiu retail realizat de Nielsen in septembrie 2020