Ramanem deschisi pentru tine! Vezi programul celui mai apropiat magazin.

Rezultate cautare : factura

Nu am primit factura in colet, de unde o pot obtine?

Cand a fost pregatit coletul pentru a fi expediat, ti-am trimis un e-mail de unde poti descarca si factura aferenta acelui produs. De asemenea, o poti descarca si din contul tau de client, sectiunea “Comenzile Mele”.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Am gresit datele de factuare, cum pot solicita refactuarea?

Modificarea datelor unei facturi implica stornarea acesteia si emiterea uneia noi, cu datele corecte. Putem face acest lucru pana la data de 15 a urmatoarei luni calendaristice de la emiterea facturii gresite. Daca te afli in situatia aceasta, ne poti contacta telefonic sau prin formularul de contact pentru a ne oferi numarul comenzii pen

Am selectat metoda de plata “Numerar la livrare”, pot plati cu cardul la curier?

Nu. Plata la livrare se poate face doar numerar.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Factura produselor tale

In cazul achizitiilor din magazinele noastre fizice documentul de achizitie este emis la casa si predat catre tine dupa plata produselor. Poti solicita si emiterea unei facturi pentru achizitia ta.

Pentru achizitiile online, dupa confirmarea comenzii, factura pentru produsele comandate va fi trimisa catre tine pe adresa de email notata i