Rezultate cautare : garantie

Documente achizitie
Nu gasesc certificatul de garantie al produsului, ce pot face?

Produsele vin insotite de certificate de garantie oferite de producator. Acestea pot avea format international cu denumiri de tipul “Warantty card”, “Service Conditions” sau pot chiar fi incluse in manualul de utilizare al produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Documente achizitie
Certificatul de garantie pe care l-am primit nu este completat. Este valid?

Da, fiind vorba de produse achizitionate online, de la distanta, completarea certificatelor de garantie ar impune desigilarea fiecarui produs. Astfel certificatele se pot completa oricand pe perioada garantiei, in unul din magazinele noastre fizice, pe perioada garantiei produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Garantia produselor
Care este termenul de reparatie a produsului in perioada de garantie?

Termenul de aducere la conformitate a produsului aflat in perioada de garantie este de 15 zile calendaristice din momentul sesizarii defectului catre unitatea vanzatoare sau service-ul autorizat.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Citeste mai mult despre
Garantia produselor
Informatii despre garantia produselor

Cu MediaGalaxy beneficiezi intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.

In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte aparute in perioada de garantie, produsele pot fi predate si in cadrul magazinelor noastre.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?
Extragarantie
Serviciul dedicat produselor tale - Extragarantia

Extragarantia este un serviciu care se achizitioneaza optional doar impreuna cu produsul, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele principale beneficii:

- Remedierea defectelor de fabricatie;

- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;

- Inlocuirea produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile certificatului de garantie extinsa emis.

Acest serviciu asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de furnizori.

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica.

La momentul cumpararii acestui serviciu, va trebui sa platesti contravaloarea lui, potrivit ofertei afisate pe site si in magazine.

 

In cazul in care ai un produs aflat in perioada de garantie extinsa si are o defectiune, ne poti contacta la numarul de telefon 021.9197 sau te poti prezenta in cel mai apropiat magazin MediaGalaxy pentru preluarea produsului in service.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?