Cu ce te putem ajuta?

Rezultate cautare : retur

Nu sunt multumit de produsul primit. Cum il pot returna?

Pentru produsele achizitionate online tot ce trebuie sa faci este sa inregistrezi cererea de retur din sectiunea “Retur produse” a contului tau. Termenul de retur pentru comenzile online este de 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesie a produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Care este termenul in care pot retuna un produs achizitionat online?

Poti solicita returul in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Care este termenul de solutionare a unei cereri de retur?

Termenul maxim de solutionare este de 14 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Am primit e-mail-ul de confirmare a inregistrarii cererii de retur. Cum procedez in continuare?

Dupa ce ai inregistrat o cerere de retur, aceasta este analizata de catre echipa de specialisti. Daca aceasta este aprobata, trebuie doar sa pregatesti produsul pentru transport, vom inregistra noi o comanda de ridicare a produsului de la adresa mentionata in cerere. Te tinem la curent cu statusul solicitarii de retur pe email.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Retur in 14 zile

Pentru ca ai posibilitatea sa soliciti returnarea produselor cumparate online in termen de 14 zile de la achizitie iti prezentam pasii ce trebuie sa ii urmezi pentru a depune cererea din contul tau de client. In acelasi timp, mai jos regasesti si regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare.

PASUL 1:

Acceseaza rubrica “Contul meu”