Regulamentul campaniei offline si online

”Batem orice pret online si offline”

Art.1. Organizator:

1.1. S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L., cu sediul social in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr.10, cladirea Global City Business Park, corp O1, etaj 10, judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J23/2611/2016, atribut fiscal RO, avand numar unic de inregistrare 2864518, avand cont IBAN RO53BRDE450SV01797384500, deschis la banca BRD SMCC, reprezentata legal prin Dl. Dan Ostahie in calitate de Administrator, (denumit in cele ce urmeaza ”Organizatorul”).

1.2. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania.

Art.2. Obiectul Regulamentului:

Clientii magazinelor Media Galaxy din Romania si ai platformei de comert online www.mediagalaxy.ro , beneficiaza de clauza ofertei concurente care le confera avantajul de a obtine cel mai bun pret practicat de magazine situate in acelasi oras cu acelasi obiect de activitate, la acelasi produs, in aceleasi conditii de comercializare sau practicat de platformele de vânzare online ale magazinelor cu acelasi obiect de activitate.

Pentru a putea participa la promotie, clientii sunt obligati sa respecte prevederile prezentului regulament.

Art.3. Definire termeni:

3.1. Clauza ofertei concurente – prevedere contractuala care permite clientului Media Galaxy sa obtina de la acesta, produse, in conditii mai avantajoase fata de cele prevazute initial, similare celor oferite de terte entitati comerciale.

3.2. Obiectul promotiei – rambursarea diferentei dintre pretul platit pentru un produs achizitionat de la unul dintre magazinele Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro si pretul mai mic practicat in magazinele (offline sau online) cu acelasi obiect de activitate*, pentru acelasi produs si in aceleasi conditii de comercializare. La acordarea rambursarii va fi luata in considerare modalitatea de achizitie a produsului, respectiv online sau offline.

3.3. Client eligibil pentru achizitia online - clientul este eligibil pentru rambursarea diferentei daca a achizitionat si platit produse de pe site-ul www.mediagalaxy.ro , avand creat un cont de utilizator inaintea efectuarii achizitiei care face obiectul rambursarii. Pentru completarea formularului de rambursare clientul trebuie sa fie utilizator inregistrat pe site-ul www.mediagalaxy.ro.

3.4. Magazine cu acelasi obiect de activitate – magazinele din acelasi oras care comercializeaza produse electronice, electrocasnice, IT, comunicatii si divertisment, cum ar fi:

  • Flanco, F64, Carrefour, Auchan, Kaufland, Cora, Metro, Selgros, Dedeman, Leroy Merlin, Praktiker, BricoDepot, Mr Bricolaj, BauMax, Hornbach, Ambient, Germanos*

*precum si alte magazine offline din acelasi oras specializate in vanzarea de produse electronice, electrocasnice, IT, comunicatii si divertisment, cu sediul social in Romania, care nu se afla in procedura generala de insolventa sau in faliment.

3.5. Platforme de vânzare online cu acelasi obiect de activitate – site-ul unui magazin sau retea de magazine care comercializeaza produse electronice, electrocasnice, IT, comunicatii si divertisment, cum ar fi:

  • www.emag.ro, www.flanco.ro, www.ideall.ro www.pcgarage.ro, www.evomag.ro, www.f64.ro, www.pcfun.ro, www.cel.ro, www.elefant.ro, www.marketonline.ro, www.carrefour-online.ro, www.metro.ro, www.selgros.ro, www.coradrive.ro, www.dedeman.ro, www.eurogsm.ro, www.germanos.ro*

*precum si alte magazine online specializate in vanzarea de produse electronice, electrocasnice, IT, comunicatii si divertisment, cu sediul social in Romania, care nu se afla in procedura generala de insolventa sau in faliment.

3.6. Acelasi produs – produs identic cu cel achizitionat din magazinele Media Galaxy sau de pe www.medagalaxy.ro acelasi brand, acelasi cod de produs.

3.7. Aceleasi conditii de comercializare – produsul trebuie sa poata fi achizitionat la un pret mai mic in aceleasi conditii de comercializare in care a fost achizitionat din magazinele Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro . Compararea se va face intre pretul de vanzare din ziua achizitiei practicat de magazinele Media Galaxy sau pe www.mediagalaxy.ro si pretul de vânzare oferit de catre un alt magazin situat in acelasi oras, sau de catre site-ul unui magazin care comercializeaza acelasi tip de produse.

Mentionam ca produsul al carui pret este mai mic in magazinul concurent nu trebuie sa faca obiectul unei actiuni de , resigilate, refolosire si trebuie sa poata fi achizitionat in aceleasi conditii de:

a. Finantare – numerar sau sistem de plata in rate;

b. Servicii oferite – garantie si livrare;

c. Termenul de garantie al produsului si garantia asigurata de reprezentantii autorizati.

3.8. Formular de rambursare Media Galaxy – formular tip existent in magazinele Media Galaxy si pe www.mediagalaxy.ro , care se completeaza de catre client si in baza caruia, dupa validarea facuta in magazin sau pe www.mediagalaxy.ro , se ramburseaza diferenta de pret in numerar sau se emite un voucher avand valoarea diferentei de pret, dupa caz.

Formularul contine urmatoarele informatii: nume si prenume, numarul si data emiterii facturii/bonului fiscal, data achizitiei, numar de telefon, denumire produs, pret produs, numele magazinului unde s-a gasit pretul mai mic / URL-ul site-ul unde s-a gasit pretul mai mic.

Acest serviciu are in vedere pretul de raft al produselor si nu valoarea ratei lunare (in cazul achizitiei in sistem de plata in rate).

In cazul achizitiei produselor in sistem de plata in rate din magazinele Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro , clientul va primi diferenta sub forma de voucher in cazul achizitiei online si numerar in cazul achizitiei offline, fara ca prin aceasta actiune sa se intervina asupra conditiilor de creditare, stabilite prin contract cu institutia finantatoare. Acest contract continua sa produca efecte in conditiile in care a fost semnat (nu se micsoreaza valoarea ratei/a sumelor datorate institutiei finantatoare).

3.9. Valoarea voucherului – voucherul va avea o valoare egala cu diferenta dintre pretul platit de client pentru un produs achizitionat de pe www.mediagalaxy.ro si pretul practicat de unul din magazinele online mentionate la art.3.5 din prezentul Regulament. Voucherul valoric va putea fi folosit timp de 1 an de la emitere, ce va putea fi utilizat in magazinele Media Galaxy sau pe www.mediagalaxy.ro.

3.10. Valoarea rambursarii in numerar – rambursarea in numerar va avea o valoare egala cu diferenta dintre pretul platit de client pentru un produs achizitionat din magazinele Media Galaxy si pretul practicat de unul din magazinele offline mentionate la art.3.4 din prezentul Regulament.

3.11. In cazul in care cumparatorul a primit un voucher valoric pentru un produs achizitionat care a facut obiectul unei alte campanii promotionale, acesta nu poate solicita suplimentar diferenta de pret in cazul in care ulterior gaseste produsul respectiv la un pret mai mic la unul dintre magazinele offline sau online cu acelasi obiect de activitate, in aceleasi conditii de comercializare. Pretul de referinta* va fi cel rezultat in urma scaderii valorii voucherului deja primit.

*Pretul de referinta: pretul care va fi avut in vedere si analizat in vederea validarii si acordarii diferentei de pret.

3.12. Beneficiile acordate cumparatorilor, aferente altor campanii promotionale, nu se cumuleaza cu beneficiul acordarii diferentei de pret.

Art. 4. PARTICIPANTI:

4.1. La promotie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a achizitionat si achitat cel putin un produs comercializat de magazinele Media Galaxy din Romania sau pe site-ului www.mediagalaxy.ro.

4.2. Persoanele fizice care nu au implinit varsta de 18 ani, pot participa la promotie cu conditia ca formularul de rambursare sa fie completat de catre reprezentantul legal, tutorele legal sau curator, sau cu acordul acestora.

4.3. Nu pot participa la promotie: persoane fizice – angajatii ALTEX ROMANIA S.R.L., rudele de gradul I ale acestora, angajatii firmelor colaboratoare sau a centrelor comerciale unde se afla magazinele ALTEX / Media Galaxy ROMANIA S.R.L..

4.4. Nu pot participa la promotie persoanele juridice sau persoanele fizice autorizate (PFA).

Art. 5. PERIOADA SI LOCUL DE DESFASURARE:

Promotia este valabila in toate magazinele Media Galaxy din România si pe www.mediagalaxy.ro pe o perioada nelimitata. Organizatorul isi rezerva dreptul sa opreasca, sa retraga sau sa modifice in orice fel prezentul regulament, in orice moment si din orice motiv, fara obligativitatea unei notificari de orice gen catre fosti, actuali sau viitori participanti.

Art. 6. CONDITII DE VALIDITATE:

6.1. Pentru ca un client Media Galaxy sa poata beneficia de aceasta promotie, trebuie sa intruneasca cumulativ urmatoarele conditii:

6.1.1. Clientul sa fi achizitionat un produs din magazinele Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro, achizitia fiind confirmata prin bonul fiscal emis de un magazin Media Galaxy sau prin factura care atesta achizitia de pe site-ul www.mediagalaxy.ro si chitanta in cazul in care produsul se livreaza cu plata ramburs.

6.1.2. Clientul sa gaseasca spre comercializare acelasi produs, acelasi brand si acelasi cod de produs, intr-unul dintre magazinele sau site-urile mentionate la art.3.4. si 3.5. din prezentul regulament, insa la un pret mai mic celui practicat in magazinele Media Galaxy sau pe www.mediagalaxy.ro.

6.1.4. Clientul trebuie sa probeze pretul mai mic prin fotografii datate sau print screen-uri/URL in cazul achizitiei online (maxim 7 zile calendaristice de la data achizitiei specificata pe bonul fiscal/factura).

6.1.5. Pentru rambursarea online, produsul achizitionat de pe site-ul www.mediagalaxy.ro, trebuie sa fie disponibil in stocul concurentului la data completarii formularii de rambursare.

6.1.6. In cazul achizitiei online, pretul mai mic trebuie sa fie valabil minim 3 zile consecutive pe site-ul concurentului, calculate incepand cu ziua completarii formularului de rambursare.

6.1.7. Clientul sa nu fi returnat produsul achizitionat din magazinele Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro.

Art.7. MECANISMUL PROMOTIEI:

7.1. Daca in termen de maxim 7 zile calendaristice de la achizitionarea produsului, clientul constata ca acelasi produs poate fi achizitionat la un pret mai mic intr-unul dintre magazinele sau platformele de comert online mentionate la art.3.4 si 3.5 din prezentul regulament, Media Galaxy se angajeaza sa ramburseze diferenta de pret clientului. In cazul in care clientul depaseste termenul de 7 zile calendaristice si nu completeaza formularul de rambursare, pierde dreptul de a mai primi rambursarea diferentei de pret.

7.2. In cazul achizitiei de pe www.mediagalaxy.ro diferenta de pret se ramburseaza sub forma unui voucher valoric ce va putea fi utilizat in magazinele Media Galaxy sau pe www.mediagalaxy.ro in maxim 1 an de la data emiterii acestuia, iar in cazul achizitiei din magazinele Media Galaxy, diferenta de pret se ramburseaza in numerar in magazinul din care a fost achizitionat produsul.

7.3. Pentru a beneficia de restituirea diferentei de pret clientul este obligat sa completeze toate informatiile cuprinse in formularul de rambursare, sub sanctiunea pierderii dreptului la restituirea diferentei de pret.

7.4. Pentru a beneficia de restituirea diferentei de pret clientul este obligat sa se prezinte la un magazin Media Galaxy pentru a completa formularul de rambursare, iar in cazul achizitiei de pe www.mediagalaxy.ro clientul va completa formularul de rambursare online.

7.5. ALTEX isi rezerva dreptul de a verifica informatiile din formularul de rambursare, datele privind existenta pretului mai mic la magazinul /site-ul indicat de catre client si indeplinirea conditiilor impuse pentru rambursarea diferentei de pret.

7.6. Pentru a fi considerat valid, formularul de rambursare va fi insotit de urmatoarele documente:

7.6.1. Bonul fiscal/factura fiscala care confirma achizitia produsului din magazinul Media Galaxy sau dovada platii (chitanta in cazul platii ramburs sau confirmarea tranzactiei in cazul achitarii online) care confirma achizitia si plata produsului de pe www.mediagalaxy.ro;

7.6.2. Fotografii datate sau print screen-uri/URL (in maxim 7 zile calendaristice de la data achizitiei) care atesta pretul mai mic practicat de magazinul/site-ul concurent;

7.6.3. Copia actului de identitate al clientului.

7.7. Compararea pretului va fi facuta intre pretul din ziua achizitiei produsului din magazinul Media Galaxy sau de pe www.mediagalaxy.ro, dupa aplicarea oricaror forme de reducere – discount, voucher, cupon, etc - fara a tine cont de pretul altor servicii asociate (exemplu: cost de transport, extragarantie, asigurare etc.), si pretul de vânzare oferit de catre magazinele sau platformele de comert online mentionate la art.3.4 si 3.5 din prezentul regulament.

7.8. Nu fac obiectul prezentului regulament produsele care pot fi achizitionate la un pret mai mic intr-unul dintre magazinele sau platformele de comert online mentionate la art.3.4 si 3.5 care sunt resigilate, refolosite, reconditionate, etc.

7.9. Clientului ii va fi comunicat in scris pe adresa de e-mail mentionata in formularul de rambursare, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data completarii formularului de rambursare, rezultatul verificarii.

7.10. Daca se intrunesc conditiile de rambursare si cererea este valida, clientul va primi in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data completarii formularului, diferenta de pret, printr-un voucher valoric transmis via e-mail pentru achizitia de pe www.mediagalaxy.ro sau in numerar in cazul achizitiei din magazinele Media Galaxy.

7.11. Pentru utilizarea voucherului in unul din magazinele Media Galaxy, clientul trebuie sa prezinte voucherul tiparit.

7.12. Daca clientul doreste sa returneze produsul care a facut obiectul rambursarii diferentei in conditiile prezentului Regulament achizitionat din magazinele Media Galaxy, se va scadea din contravaloarea produsului cuatumul rambursarii acestuia fiindu-i returnata diferenta ramasa.

7.13. Daca clientul doreste sa returneze produsul care a facut obiectul rambursarii diferentei in conditiile prezentului Regulament achizitionat de pe www.mediagalaxy.ro, in cazul in care voucherul emis nu a fost utilizat acesta va fi anulat clientului fiindu-i returnata contravaloarea integrala a produsului returnat, iar in cazul in care voucherul emis a fost utilizat clientului ii va fi returnata diferenta ramasa ca urmare a scaderii valorii voucherului din contravalorea produsului.

7.14. Daca nu sunt intrunite conditiile de rambursare, clientul va primi in scris motivarea refuzului cererii de rambursare. Orice contestare a acestui raspuns poate fi depusa la sediul societatii: Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr.10, cladirea Global City Business Park, corp O1, etaj 10, judetul Ilfov sau prin intermediul formularului de contact din site-ul www.mediagalaxy.ro.

ART.8. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

  1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.
  2. Organizatorul actioneaza in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se inscriu in Campanie.
  3. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat intre paranteze atunci cand se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal) in temeiul obtinerii consimtamantului in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR sau a intereselor legitime in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):

  • a. organizarea si desfasurarea Campaniei, acordarea diferentei de pret la produsele participante sub forma unui voucher/ numerar;
  • b. utilizarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu ofertele actuale in cadrul campaniei (consimtamantul personelor vizate);
  • c. transmiterea de comunicari comerciale in scop de marketing cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje si alte comunicari similare (consimtamantul personelor vizate);
  • d. prelucrari automate, inclusiv profilare; (consimtamantul personelor vizate);
  • e. plata impozitelor si a contributiilor relevante si raportarea catre autoritatile publice competente (obligatia legala a Organizatorului);
  • f. in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu Altex in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare, retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor;
  • g. solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea diferentei de pret;
  • h. punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerului);
  • i. Activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului).

In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate contituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment.

In cazul in care castigatorii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea in Campanie, nu vor fi eligibili sa participe la aceasta campanie.

Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal

Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:

  • Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Altor societati din Grup implicate in desfasurarea Campaniei;
  • Furnizori ai serviciilor aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati de furnizare a serviciilor de e-mail marketing);
  • Furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila;
  • Furnizorii produselor participante la Campanie;
  • Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din Grup, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).

Durata de pastrare a datelor

Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele cumparatorilor pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare conform regulilor financiar-contabile.

Drepturile participantilor la Campanie in calitate de persoane vizate:

Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:

a. Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existent dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;
b. Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c. Dreptul la stergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter personal atunci cand:
  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
  • Si-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
  • Datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;

d. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.

e. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
  • In cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • In cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
  • In cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.

f. Dreptul la portabilitate: in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul utilizand urmatoarele date de contact:

In atentia: Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO)

Adresa de Corespondenta: Sos. Bucuresti Nord nr. 10, Cladirea O11, Clobal City Business Park, Voluntari, Jud. Ilfov, Etaj 10

E-mail: dpo@altex.ro

Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.

g. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro

De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.

Art.9. LITIGII:

9.1. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Organizator si participanti acestea vor fi mai intâi solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, vor fi inaintate spre rezolvare instantelor judecatoresti competente.

Art.10. DISPOZITII FINALE:

10.1. Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care falsifica procedura de aplicare a Clauzei ofertei concurente, care incalca prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.

10.2. Utilizarea, in orice mod, a unor metode frauduloase de aplicare a Clauzei ofertei concurente, va atrage anularea tuturor inregistrarilor prin aceste metode, iar persoanele care folosesc aceste metode vor fi descalificate.

10.3. Daca, din orice motiv, aplicarea Clauzei ofertei concurente nu se poate aplica conform planificarii datorita unor cauze aflate in afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau orice alte cauze care, in opinia Organizatorului, corup sau afecteaza administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau aplicarea corespunzatoare a Clauzei ofertei concurente, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, inceta, modifica sau suspenda aplicarea prezentului Regulament.

10.4. Organizatorul si participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile prezentului Regulament.

10.5. Prezentul Regulament intra in vigoare incepand cu data de 25.07.2019

S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L

Prin reprezentant legal,

Dan Ostahie