Am selectat metoda de plata “Numerar la livrare”, pot plati cu cardul la curier?
- Acasa/
- Suport Clienti
Cu ce te putem ajuta?
Servicii
Cont Client
Cele mai citite articole de suport
Cele mai votate intrebari frecvente
Daca am un card de cumparaturi si doresc sa achit in rate, ce metoda de plata trebuie sa aleg?
Nu sunt multumit de produsul primit. Cum il pot returna?
Pentru produsele achizitionate online tot ce trebuie sa faci este sa inregistrezi cererea de retur din sectiunea “Retur produse” a contului tau. Termenul de retur pentru comenzile online este de 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesie a produsului.
Ce este un AWB?
AWB-ul sau “air waybill” este un document cu numar unic de inregistrare ce insoteste in mod obligatoriu un colet expediat prin curier. Codui de bare prezent pe el este scanat in momente cheie pe parcursul unei expeditii, creand un istoric public disponibil cu privire la traseul si statusul actual al acestuia.
Care este termenul de reparatie a produsului in perioada de garantie?
Care este termenul in care pot retuna un produs achizitionat online?
Am gasit in site un produs in stoc “In magazin”. Il pot comanda online?
Pe site-ul nostru, prezentate ca fiind in stoc “in magazin” sunt acele produse care sunt disponibile in cantitate limitata doar in cadrul magazinelor fizice. Aceste produse nu se pot expedia prin curier si sunt disponibile doar pentru achizitie directa din magazin.
Exista produse pe care nu le pot returna daca au fost desigilate?
Da, unele produse nu se pot returna daca au fost desigilate. Cateva exemple sunt: licentele software, jocurile, produsele de ingrijire si igiena personala, accesoriile medicale precum termometrele, consumabilele etc. Consulta regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare.
Cum pot afla unde este coletul meu?
Contacteaza-ne
Reteaua de magazine
Vezi adresele magazinelor, datele de contact si orarul de functionare.