Care este termenul de reparatie a produsului in perioada de garantie?
- Suport Clienti
Cu ce te putem ajuta?
Comenzi
Servicii
Cont Client
Sesizari si reclamatii
Informatii generale
Magazine
Contacteaza-ne
Cele mai votate intrebari frecvente
Daca am un card de cumparaturi si doresc sa achit in rate, ce metoda de plata trebuie sa aleg?
Nu sunt multumit de produsul primit. Cum il pot returna?
Pentru produsele achizitionate online tot ce trebuie sa faci este sa inregistrezi cererea de retur din sectiunea “Retur produse” a contului tau. Termenul de retur pentru comenzile online este de 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesie a produsului.
Care este termenul in care pot retuna un produs achizitionat online?
Exista produse pe care nu le pot returna daca au fost desigilate?
Da, unele produse nu se pot returna daca au fost desigilate. Cateva exemple sunt: licentele software, jocurile, produsele de ingrijire si igiena personala, accesoriile medicale precum termometrele, consumabilele etc. Consulta regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare.
Am gasit in site un produs in stoc “In magazin”. Il pot comanda online?
Pe site-ul nostru, prezentate ca fiind in stoc “in magazin” sunt acele produse care sunt disponibile in cantitate limitata doar in cadrul magazinelor fizice. Aceste produse nu se pot expedia prin curier si sunt disponibile doar pentru achizitie directa din magazin.
Cum pot afla unde este coletul meu?
Aveam un produs in cosul de cumparaturi, insa acum nu mai este disponibil. Il mai pot comanda?
Am primit primul colet din comanda. Ce se intampla cu restul?
Contacteaza-ne
Reteaua de magazine
Vezi adresele magazinelor, datele de contact si orarul de functionare.
Lista magazinelor Media Galaxy