Cu ce te putem ajuta?

Documente achizitie

Factura produselor tale

In cazul achizitiilor din magazinele noastre fizice documentul de achizitie este emis la casa si predat catre tine dupa plata produselor. Poti solicita si emiterea unei facturi pentru achizitia ta.

Pentru achizitiile online, dupa confirmarea comenzii, factura pentru produsele comandate va fi trimisa catre tine pe adresa de email notata i

Intrebari frecvente

Nu am primit factura in colet, de unde o pot obtine?

Cand a fost pregatit coletul pentru a fi expediat, ti-am trimis un e-mail de unde poti descarca si factura aferenta acelui produs. De asemenea, o poti descarca si din contul tau de client, sectiunea “Comenzile Mele”.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Nu gasesc certificatul de garantie al produsului, ce pot face?

Produsele vin insotite de certificate de garantie oferite de producator. Acestea pot avea format international cu denumiri de tipul “Warantty card”, “Service Conditions” sau pot chiar fi incluse in manualul de utilizare al produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Certificatul de garantie pe care l-am primit nu este completat. Este valid?

Da, fiind vorba de produse achizitionate online, de la distanta, completarea certificatelor de garantie ar impune desigilarea fiecarui produs. Astfel certificatele se pot completa oricand pe perioada garantiei, in unul din magazinele noastre fizice, pe perioada garantiei produsului.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

Am gresit datele de factuare, cum pot solicita refactuarea?

Modificarea datelor unei facturi implica stornarea acesteia si emiterea uneia noi, cu datele corecte. Putem face acest lucru pana la data de 15 a urmatoarei luni calendaristice de la emiterea facturii gresite. Daca te afli in situatia aceasta, ne poti contacta telefonic sau prin formularul de contact pentru a ne oferi numarul comenzii pen