Serviciul dedicat produselor tale - Extragarantia

Extragarantia este un serviciu care se achizitioneaza optional doar impreuna cu produsul, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele principale beneficii:

- Remedierea defectelor de fabricatie;

- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;

- Inlocuirea produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile certificatului de garantie extinsa emis.

Acest serviciu asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de furnizori.

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica.

La momentul cumpararii acestui serviciu, va trebui sa platesti contravaloarea lui, potrivit ofertei afisate pe site si in magazine.

 

In cazul in care ai un produs aflat in perioada de garantie extinsa si are o defectiune, ne poti contacta la numarul de telefon 021.9197 sau te poti prezenta in cel mai apropiat magazin MediaGalaxy pentru preluarea produsului in service.

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?