Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon: 021 9198 (tarif normal în orice rețea), 021 528 9198 - apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate (tarif normal).

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?


1. Începe procesul de rezolvare:

  • înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.

2. Investigăm și:

  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Revenim către dumneavoastră:

  • cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.
 

Cea mai variata gama de produse conform studiu retail realizat de Nielsen in septembrie 2020