Serviciu Instalare TV cu suport pe perete (fara materiale incluse) si conectare la internet

Termeni si conditii pentru instalare TV si suport

Termenul de montaj este de 1-3 zile lucratoare calculate de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea produselor este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat.

In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii produselor.

Descriere instalare:

1. Inlaturare ambalaj si verificare produs;

2. Trasare pozitie si pozare (prindere) suport pe perete;

3. Fixare TV pe suport;

4. Conectare la reteaua de cablu TV (clientul trebuie sa asigure in apropierea locului de montaj conectarea la reteaua de cablu TV) si configurare router internet;

5. Conectare la reteaua electrica (clientul trebuie sa asigure in apropierea locului de montaj alimentare cu energie electrica);

6. Configurare internet;

6. Punere in functiune si proba de functionare.

NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achizitionarea serviciului de instalare presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Conditii de garantie si instalare

  • Garantia pentru instalarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii montajului. Garantia este acordata pentru montaj si nu pentru defectiuni ale produsului.
  • Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, nu fac obiectul garantiei.
  • Garantia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor precum si asupra tuturor subansamblelor casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).
  • lntretinerea periodica in garantie se face de catre cumparator conform instructiunilor de utilizare.
  • Vanzatorul/instalatorul nu este raspunzator de daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare.
  • Certificatul de garantie trebuie prezentat obligatoriu depanatorului autorizat ALTEX ROMANIA impreuna cu factura (bonul fiscal) de cumparare si talonul de instalare. Pierderea Certificatului de Garantie/Talonului de Instalare poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.
  • Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este intr-o localitate in care nu exista magazin Altex sau Media Galaxy (tarif dus+intors).

In cazul in care, la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client, si este in valoare de 60 RON;

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice sau a unor evenimente provocate de terte parti, sau datorita volumului mare de solicitari. NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului frigorific (cu rigips, canale speciale etc.), etc.

Serviciu Instalare TV cu suport pe perete (fara materiale incluse)

Termeni si conditii pentru instalare TV si suport

Termenul de montaj este de 1-3 zile lucratoare calculate de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea produselor este efectuata prin intermediul serviciilor de livrare ale partenerilor de curierat.

In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii produselor.

Descriere instalare:

1. Inlaturare ambalaj si verificare produs;

2. Trasare pozitie si pozare (prindere) suport pe perete;

3. Fixare TV pe suport;

4. Conectare la reteaua de cablu TV (clientul trebuie sa asigure in apropierea locului de montaj conectarea la reteaua de cablu TV);

5. Conectare la reteaua electrica (clientul trebuie sa asigure in apropierea locului de montaj alimentare cu energie electrica);

6. Punere in functiune si proba de functionare;

NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparaţiilor de zidărie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrări de modificare si reparare a instalaţiei electrice a imobilului, operaţii de modificare a poziţiei unor obiecte ce restricţionează montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrări de curăţenie ca urmare a producerii de praf, lucrări de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc. ce pot aparea in urma montajului in locul ales de client.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face telefonic la Call Center la numarul de telefon 021-9197.

Achiziţionarea serviciului de instalare presupune acordul asupra prezentelor condiţii de efectuare a instalării. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Conditii de garantie si instalare

  • Garantia pentru instalarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii montajului. Garantia este acordata pentru montaj si nu pentru defectiuni ale produsului.
  • Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, nu fac obiectul garantiei.
  • Garantia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor precum si asupra tuturor subansamblelor casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc).
  • lntretinerea periodica in garantie se face de catre cumparator conform instructiunilor de utilizare.
  • Vanzatorul/instalatorul nu este raspunzator de daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare.
  • Certificatul de garantie trebuie prezentat obligatoriu depanatorului autorizat ALTEX ROMANIA impreuna cu factura (bonul fiscal) de cumparare si talonul de instalare. Pierderea Certificatului de Garantie/Talonului de Instalare poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.
  • Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii - 1,8 ron/km daca solicitarea de instalare este intr-o localitate in care nu exista magazin Altex sau Media Galaxy(tarif dus+intors).

In cazul in care, la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client, si este in valoare de 60 RON;

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice sau a unor evenimente provocate de terte parti, sau datorita volumului mare de solicitari. NU sunt incluse in montajul standard manopera si materialele aferente reparatiilor de zidarie (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului frigorific (cu rigips, canale speciale etc.), etc.