Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon: 021 9198 (tarif normal în orice rețea), 021 528 9198 - apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate (tarif normal).

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?


1. ÃŽncepe procesul de rezolvare:

  • înregistraÈ›i sesizarea dumneavoastră È™i veÈ›i primi un număr de înregistrare.

2. Investigăm și:

  • păstrăm confidenÈ›ialitatea, în conformitate cu legislaÈ›ia;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate È™i respect;
  • investigăm problema temeinic È™i obiectiv;
  • luăm la cunoÈ™tință când facem o greÈ™eală È™i implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Revenim către dumneavoastră:

  • cu răspunsul care va conÈ›ine rezultatul investigaÈ›iei, poziÈ›ia oficială a companiei, motivarea acesteia, soluÈ›ia potrivită È™i acÈ›iunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situaÈ›ia în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.